Registratura eletronica si digitalizare permite controlul fluxului documentelor in institutie si gestionarea lor indiferent de tip sau format. Registratura on-line este un modul facil care a fost gandit pentru reducerea traficului si interactiunea oamenilor la ghiseele institutiilor, astfel ca soliciantul poate depune toate documentele on-line.
Accesul la fisiere se realizeaza pe baza drepturilor de acces alocate. Datorita motorului de cautare, informatia este gasita in timp real.
Este o solutie moderna de administrare a documentelor dintr-o institutie, aceasta reprezentand baza unei solutii complete de digitalizare.
Ce facilitati ofera aceasta solutie?
- Alocare automata a numerelor de inregistrare
- Alocare plaje de numere separate pentru intrari si iesiri
- Permite folosirea mai multor registre, cu plaje de numere diferite
- Posibilitatea de incarcare a documentului scanat, la inregistrarea aferenta acestuia
- Generarea de rapoarte
- Emiterea bonului cu datele de inregistrare pentru contribuabil
Avantajele solutiei?
- Interfata cu utilizatorul este simpla si intuitiva
- Stocarea ordonata a documentelor
- Identificare rapida a documentelor
- Arhivare electronica a documentelor
- Back-up unitar pentru documente
- Posibilitatea interconectarii cu alte aplicatii / baze de date
- Este o solutie WEB based care nu necesita instalare pe calculatoarele utilizatorilor
O solutie mai complexa si avansata este solutia de Registratura electronica si Management de documente, care aduce in plus posibilitatea de urmarire si gestionare a traseului documentelor, intre birourile si personalul din institutie.
Ce facilitati ofera aceasta solutie?
- Alocare automata a numerelor de inregistrare
- Alocare plaje de numere separate pentru intrari si iesiri
- Permite folosirea mai multor registre, cu plaje de numere diferite
- Posibilitatea de incarcare a documentului scanat, la inregistrarea aferenta acestuia
- Generarea de rapoarte
- Emiterea bonului cu datele de inregistrare pentru contribuabil
- Alocarea documentelor catre departamentele sau utilizatorii care urmeaza sa il prelucreze
- Posibilitatea urmaririi traseului documentului si starea acestuia la momentul respectiv
- Posibilitatea sefilor sa atribuie documentele doar catre ce utilizatori considera
- Permite crearea de trasee predefinite pentru anumite tipuri de documente (flux automat)
- Posibilitatea alocarii personalizate a drepturilor de acces la documente, astfel incat fiecare utilizator sa poata accesa doar ce i s-a permis
Avantajele solutiei?
- Interfata cu utilizatorul este simpla si intuitiva
- Stocarea ordonata a documentelor
- Identificare rapida a documentelor
- Arhivare electronica a documentelor
- Back-up unitar pentru documente
- Posibilitatea interconectarii cu alte aplicatii / baze de date
- Este o solutie WEB based care nu necesita instalare pe calculatoarele utilizatorilor
- Automatizarea traseelor documentelor
- Transmiterea rapida a documentelor intre departamente
- Verificarea in orice moment a starii documentului
- Eliminarea riscului pierderii unui document
Aceasta reprezinta solutia completa de digitalizare, care inglobeaza toate functiile cuprinse in Registratura electronica si Management de documente si platforma online pe care o acceseaza contribuabilul pentru a obtine documentele de care are nevoie
Ce facilitati ofera aceasta solutie?
- Alocare automata a numerelor de inregistrare
- Alocare plaje de numere separate pentru intrari si iesiri
- Permite folosirea mai multor registre, cu plaje de numere diferite
- Posibilitatea de incarcare a documentului scanat, la inregistrarea aferenta acestuia
- Generarea de rapoarte
- Emiterea bonului cu datele de inregistrare pentru contribuabil
- Alocarea documentelor catre departamentele sau utilizatorii care urmeaza sa il prelucreze
- Posibilitatea urmaririi traseului documentului si starea acestuia la momentul respectiv
- Posibilitatea sefilor sa atribuie documentele doar catre ce utilizatori considera
- Permite crearea de trasee predefinite pentru anumite tipuri de documente (flux automat)
- Posibilitatea alocarii personalizate a drepturilor de acces la documente, astfel incat fiecare utilizator sa poata accesa doar ce i s-a permis
- Inregistrarea automata in aplicatie a solicitarilor primite direct de pe platforma online
- Primirea tuturor documentelor incarcate de catre contribuabil in platforma online
- Posibilitatea de a incarca in aplicatie, documentele prelucrate sau emise si trimiterea acestora catre solicitant
- Posibilitatea de refuza solicitarea direct din aplicatie si a cere documente suplimentare sau alte date
Avantajele solutiei?
- Interfata cu utilizatorul este simpla si intuitiva
- Stocarea ordonata a documentelor
- Identificare rapida a documentelor
- Arhivare electronica a documentelor
- Back-up unitar pentru documente
- Posibilitatea interconectarii cu alte aplicatii / baze de date
- Este o solutie WEB based care nu necesita instalare pe calculatoarele utilizatorilor
- Automatizarea traseelor documentelor
- Transmiterea rapida a documentelor intre departamente
- Verificarea in orice moment a starii documentului
- Eliminarea riscului pierderii unui document
- Reducerea semnificativa a numarului de contribuabili care vin la ghiseu
- Reducerea timpului consumat prin interactiunea fizica cu persoanele
- Reducerea numarului de documente fizice care trebuie gestionate