Registratura eletronica si digitalizare

Registratura eletronica si digitalizare permite controlul fluxului documentelor in institutie si gestionarea lor indiferent de tip sau format. Registratura on-line este un modul facil care a fost gandit pentru reducerea traficului si interactiunea oamenilor la ghiseele institutiilor, astfel ca soliciantul poate depune toate documentele on-line.
Accesul la fisiere se realizeaza pe baza drepturilor de acces alocate. Datorita motorului de cautare, informatia este gasita in timp real.

REGISTRATURA ELECTRONICA

Este o solutie moderna de administrare a documentelor dintr-o institutie, aceasta reprezentand baza unei solutii complete de digitalizare.

Ce facilitati ofera aceasta solutie?

  • Alocare automata a numerelor de inregistrare
  • Alocare plaje de numere separate pentru intrari si iesiri
  • Permite folosirea mai multor registre, cu plaje de numere diferite
  • Posibilitatea de incarcare a documentului scanat, la inregistrarea aferenta acestuia
  • Generarea de rapoarte
  • Emiterea bonului cu datele de inregistrare pentru contribuabil

  • Avantajele solutiei?

  • Interfata cu utilizatorul este simpla si intuitiva
  • Stocarea ordonata a documentelor
  • Identificare rapida a documentelor
  • Arhivare electronica a documentelor
  • Back-up unitar pentru documente
  • Posibilitatea interconectarii cu alte aplicatii / baze de date
  • Este o solutie WEB based care nu necesita instalare pe calculatoarele utilizatorilor

REGISTRATURA ELECTRONICA SI DIGITALIZARE

O solutie mai complexa si avansata este solutia de Registratura electronica si Management de documente, care aduce in plus posibilitatea de urmarire si gestionare a traseului documentelor, intre birourile si personalul din institutie.

Ce facilitati ofera aceasta solutie?

  • Alocare automata a numerelor de inregistrare
  • Alocare plaje de numere separate pentru intrari si iesiri
  • Permite folosirea mai multor registre, cu plaje de numere diferite
  • Posibilitatea de incarcare a documentului scanat, la inregistrarea aferenta acestuia
  • Generarea de rapoarte
  • Emiterea bonului cu datele de inregistrare pentru contribuabil
  • Alocarea documentelor catre departamentele sau utilizatorii care urmeaza sa il prelucreze
  • Posibilitatea urmaririi traseului documentului si starea acestuia la momentul respectiv
  • Posibilitatea sefilor sa atribuie documentele doar catre ce utilizatori considera
  • Permite crearea de trasee predefinite pentru anumite tipuri de documente (flux automat)
  • Posibilitatea alocarii personalizate a drepturilor de acces la documente, astfel incat fiecare utilizator sa poata accesa doar ce i s-a permis

  • Avantajele solutiei?

  • Interfata cu utilizatorul este simpla si intuitiva
  • Stocarea ordonata a documentelor
  • Identificare rapida a documentelor
  • Arhivare electronica a documentelor
  • Back-up unitar pentru documente
  • Posibilitatea interconectarii cu alte aplicatii / baze de date
  • Este o solutie WEB based care nu necesita instalare pe calculatoarele utilizatorilor
  • Automatizarea traseelor documentelor
  • Transmiterea rapida a documentelor intre departamente
  • Verificarea in orice moment a starii documentului
  • Eliminarea riscului pierderii unui document

REGISTRATURA ELECTRONICA ONLINE SI DIGITALIZARE

Aceasta reprezinta solutia completa de digitalizare, care inglobeaza toate functiile cuprinse in Registratura electronica si Management de documente si platforma online pe care o acceseaza contribuabilul pentru a obtine documentele de care are nevoie

Ce facilitati ofera aceasta solutie?

  • Alocare automata a numerelor de inregistrare
  • Alocare plaje de numere separate pentru intrari si iesiri
  • Permite folosirea mai multor registre, cu plaje de numere diferite
  • Posibilitatea de incarcare a documentului scanat, la inregistrarea aferenta acestuia
  • Generarea de rapoarte
  • Emiterea bonului cu datele de inregistrare pentru contribuabil
  • Alocarea documentelor catre departamentele sau utilizatorii care urmeaza sa il prelucreze
  • Posibilitatea urmaririi traseului documentului si starea acestuia la momentul respectiv
  • Posibilitatea sefilor sa atribuie documentele doar catre ce utilizatori considera
  • Permite crearea de trasee predefinite pentru anumite tipuri de documente (flux automat)
  • Posibilitatea alocarii personalizate a drepturilor de acces la documente, astfel incat fiecare utilizator sa poata accesa doar ce i s-a permis
  • Inregistrarea automata in aplicatie a solicitarilor primite direct de pe platforma online
  • Primirea tuturor documentelor incarcate de catre contribuabil in platforma online
  • Posibilitatea de a incarca in aplicatie, documentele prelucrate sau emise si trimiterea acestora catre solicitant
  • Posibilitatea de refuza solicitarea direct din aplicatie si a cere documente suplimentare sau alte date

  • Avantajele solutiei?

  • Interfata cu utilizatorul este simpla si intuitiva
  • Stocarea ordonata a documentelor
  • Identificare rapida a documentelor
  • Arhivare electronica a documentelor
  • Back-up unitar pentru documente
  • Posibilitatea interconectarii cu alte aplicatii / baze de date
  • Este o solutie WEB based care nu necesita instalare pe calculatoarele utilizatorilor
  • Automatizarea traseelor documentelor
  • Transmiterea rapida a documentelor intre departamente
  • Verificarea in orice moment a starii documentului
  • Eliminarea riscului pierderii unui document
  • Reducerea semnificativa a numarului de contribuabili care vin la ghiseu
  • Reducerea timpului consumat prin interactiunea fizica cu persoanele
  • Reducerea numarului de documente fizice care trebuie gestionate